środa, 19 maja 2010

But you wanted me to be a girl...

Nigdy nie lubiłam pisać "pierwszych notek".

No tak.
Rozpisałam się, a po chwili wszystko skasowałam (jak zwykle).

Postaram się w takim razie krótko, zwięźle i na temat.

Na imię mam Kasia, na blogu znana jednak będę jako Elif.

Jestem wielbicielką dobrych win, czekolady, kokosów, fotografii (...) - nie będę może jednak wymieniała wszystkiego, bo wyjdzie, że skłamałam pisząc wyżej, że będzie krótko i zwięźle :)

Jestem kinomaniaczką.
Jestem pracoholiczką.
Jestem psiarą i kociarą.
Jestem zagorzałą fanką piłki nożnej.
Jestem także narzeczoną.
A przede wszystkim ZAKUPOHOLICZKĄ i wielbicielką mody.

Jako, że bardzo wciągnęły mnie ostatnio wszystkie "szafiarskie" blogi, postanowiłam, że ja też sobie taki założę, a co! :)
Teraz mogę śmiało powiedzieć "mam i ja!" :)

W takim razie Good luck!, Kasiu.
Powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz