środa, 23 czerwca 2010

silent shout.




                



                        Dzisiaj chciałam pochwalić się moim futrzanym vest'em zakupionym dość niedawno w H&M.
Udało mi się kupić go za naprawdę niewielkie pieniądze ( trafiłam na przecenę :) - ok 35 zł ) i jestem z niego strasznie zadowolona.
Kupiłam go online i jeżeli macie możliwość ( bo niestety póki co jest to możliwe tylko w kilku krajach między innymi Danii, Szwecji, czy Niemczech ) jak najbardziej zachęcam do odwiedzania strony H&M-u i ich sklepu internetowego. Możemy znaleźć tam rzeczy, które nie są dostępne w sklepach, a także wiele promocji i specjalnych ofert dla klubowiczów :)

Polecam również odwiedzenie zakładki "Social media room" :)





Today I wanted to show you my fur vest that I bought some time ago in H&M online store.
If you have a possibility (I know for now it's possible only in a few countries like Denmark, Sweden, or Germany) I would really recommend you to visit H&M's website and their online store. 
We can find there many things that we can not find in their normal local shops but also a lot of sales or special offers.

BTW if you visit this website don't forget to check "Social media room" :)

xxx


1 komentarz: